Poczekalnia

Na tej stronie znajdziecie wykaz produkcji, które jeszcze się nie ukazały, ale zostały oficjalnie zapowiedziane. Zachęcam do uzupełniania poniższej listy oraz zgłaszania wszelkich błędów (niektualne linki, zawieszenie prac, etc.).

Projekty aktywne:

Projekty wstrzymane lub zawieszone:

  • A Combine’s Life – info (Mod DB)
  • After Hours Racing – patrz: projekt Shift
  • Arbitrary Imposition – b.d.
  • Biocore – info (Mod DB)
  • Birthstar Frontline – info (Mod DB)
  • Blue Shift 2 (dostępne demo: link) – strona projektu
  • Centurion: Operation Echo Wave – info (Mod DB)
  • Chernobyl NPP: The Returning To The Core – info (Mod DB)
  • Citadome – trailery + info (HL2 FileFront)
  • Combine Assault – info (Planet Phillip)
  • Combine Force Citadel City 3 (dostępne demo) – strona projektu
  • Enigma Complex – info
  • Farscape – info (Mod DB) – dostępne francuskie demo
  • First Moon – info (Mod DB)
  • Half Doom – b.d.
  • Ground State – info (Mod DB)
  • H.A.C.K. (EP2) – info (Mod DB)
  • Half-Life 2 – Visitors 2: Asylum Earth – b.d.
  • Hiding The Truth – info (HL2 Filefront)
  • I Robot – b.d.
  • Lockdown (L0ckdown) – b.d
  • Nightfall: Initiation – info (Mod DB)
  • NoName (PL) – strona projektu
  • Nowhere – info (NeoSeeker)
  • Project : Citadus – info (Mod DB)
  • Radom: Source (PL) – info (Mod DB)
  • Scary Days – b.d.
  • The Great Forever Tommorow – b.d.
  • Uplink Source – strona projektu
  • Unknown Lifeforms – b.d.

Komentarze

98 odpowiedzi do “Poczekalnia”
  • grinder74 pisze:

    @ihtius
    zwiekszylem czas edycji komentarzy do 90 min od publikacji, chyba powinno wystarczyc :)

  • ihtius pisze:

    Dzięki Grinder teraz powinienem się wyrobić, mam taką nadzieję :)).

  • EdwardCrab pisze:

    Chernobyl NPP: The Returning To The Core został wstrzymany…przynajmniej tak pisze.

  • grinder74 pisze:

    @EdwardCrab
    dzieki, poprawione

  • EdwardCrab pisze:

    mod Provenance już jest od jakiegoś czasu…dodaj go do wyślij recenzje.

  • grinder74 pisze:

    dzieki za info, z Poczekalni go usunalem, bo w WR jest juz od dawna

  • EdwardCrab pisze:

    mod A Combine’s Life podobno już padł….

  • EdwardCrab pisze:

    co What’s in the Box? ma wspólnego z modami? To film przecież…

  • grinder74 pisze:

    @EdwardCrab

    > mod A Combine’s Life podobno już padł….

    skad wiesz ? daj jakies wieksze info

    > co What’s in the Box? ma wspólnego z modami?

    w sumie tematyke :) poki co zostawiam go

  • EdwardCrab pisze:

    na modb piszą ludzie, że mod nie żyje.

    tematyke? Jak w poczekalni może być coś co nie jest modem?!

  • EdwardCrab pisze:

    na modb też coś tam piszą, że mod Uplink Source też nie żyje…w sumie od dwóch lat brak info, a tak krótkie coś robi sie miesiąc góra dwa…

  • EdwardCrab pisze:

    całe szczęście mod City 17 Episode one ma aktualizacje z tego roku. Zapowiada się fajnie.

  • EdwardCrab pisze:

    mod the gate 2 ma nieaktualny link

  • grinder74 pisze:

    @EdwardCrab
    uparty jestes :) wywalilem What In The Box i poprawilem rzeszte linkow

  • EdwardCrab pisze:

    dziękować !

  • EdwardCrab pisze:

    nie chce mi się za bardzo sprawdzać wszystkich tych modów czyli który dead, a który nie, dlatego jestem ciekaw ile z tego naprawdę wyjdzie.

  • Kazioo pisze:

    Black Mesa: Source już dosyć dawno temu zmieniła nazwę na Black Mesa ze względu na prośbę Valve. Jedynie domena strony internetowej projektu pozostała stara.

  • grinder74 pisze:

    @Kazioo
    dzieki za info, poprawione

  • EdwardCrab pisze:

    Project Citadus umarł….

    Edit: Wręcz nie mogę się doczekać moda Operation Black Mesa…Oby jak wyszedł był na wysokim poziomie.

  • Tracha pisze:

    Radom: Source do wstrzymanych ;)

    Brakuje Bunkra 66.

  • grinder74 pisze:

    @Tracha
    dzieki za info, poprawione i dodane

  • EdwardCrab pisze:

    Tracha skąd wiesz, ze Radom Source jest wstrzymany?

  • EdwardCrab pisze:

    Project Citadus umarł…już wcześniej to mówiłem, ale oczywiście nie zauważyłeś.

  • grinder74 pisze:

    @EdwardCrab
    juz poprawione, kazdemu sie zdarza cos przeoczyc, wiec to “oczywiscie” bylo raczej zbedne

  • zwieracz pisze:

    No właśnie Grinder, jestem oburzony tym, że nie przesiadujesz na stronie 24h na dobę i nie aktualizujesz wszystkiego jak należy. Skandal! Napiszę do redakcji Faktu, już oni cię obsmarują.

  • grinder74 pisze:

    @zwieracz
    a tak sie staralem… :P

  • EdwardCrab pisze:

    grinder tylko żartowałem..nie martw się, nie zdenerwowałem się przecież.

  • Pred96 pisze:

    SMOD: Crysis upadł ;/

  • grinder74 pisze:

    dzieki, poprawione

  • EdwardCrab pisze:

    NIEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A tak chciałem zagrać *łee łe ehe

  • Marnot pisze:

    Ależ byłem naiwny myśląc, że w E.Y.E. będzie można pograć za darmo >.<

  • ihtius pisze:

    Jakoś nie mogę się dopatrzyć tej produkcji w dziale “Poczekalnia” : Terra: The Legend of the Geochine
    http://www.hlportal.de/?sec=mods&site=mods&do=showmod&mod_id=786 , czyżby została odrzucona przez Ciebie Grinder a może to nie dopatrzenie?
    Jak dla mnie jest to jedna z najlepiej wykonanych produkcji pod source, jeśli nie najlepsza. Mod wyciska ostatnie soki z source, dosłownie. Wszystko opiera sią na wykorzystaniu możliwości fizycznych silnika. Żeby nie być gołosłownym to napisze że sterujemy pewną czarodziejką, która musi przeżyć w pewnej krainie i na końcu ubić złego czarnoksiężnika. Fabuła dosyć trywialna i wydaje się być bardziej skierowana dla dzieci, ale sposób w jaki to zostało wykonane budzi podziw. Musimy używać myszki i mózgownicy w prostych zagadkach logiczno zręcznościowych, które jak wspomniałem wcześniej wymagają użycia w odpowiedni sposób możliwości jakie daje nam na tym, polu silnik fizyczny moda – cudo.
    Na prawdę polecam tę produkcja bo wykonana jest w piękny i cukierkowy wręcz sposób bez błędów i bugów.
    Zresztą co tu dużo mówić twórca(y) są z instytutu Digipen z Singapuru. Tutaj filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=wwaoSKTu2Us
    https://singapore.digipen.edu/gallery/games/
    Ci ludzi z tego instytutu mają duże umiejętności co widać na podstawie innych ich produkcji, w jakie można zagrać ściągając je ze strony tego instytutu.
    Uważam, że produkcja powinna zostać opisana na stronie, gdyż na to zasługuje. Opisujemy dużo gniotów a takie produkcje jak ta po prostu są przeoczone przez nas,a szkoda.

  • ihtius pisze:

    Chciałbym was ponownie zachęcić do zagrania w następna nową produkcje tym razem jest to: “Titan: XCIX”
    Żeby nie spoilerować napisze tylko, ze akcja dzieje się na statku kosmicznym w dalekiej przyszłości który przemierza odległe galaktyki i w pewnym momencie do chodzi do poważnej awarii na nim. W modzie wcielamy się w rolę mechanika pokładowego, którego zdaniem w pierwszych rozdziałach jest naprawianie usterek. Początkowo akcja nie jest jakaś wart i zbyt wciągająca ale z czasem jest coraz lepiej. Walka z bosem jest dosyć ciekawa, ale niestety trudna. Zakończenie jest zupełnie nieoczekiwane i zaskakująca. Jeśli macie więcej czasu to zachęcam was do spróbowania tej produkcji. Mnie się spodobała, bo widać duzy wkład autorów i potencjał. Czekam na kolejną część.
    http://www.moddb.com/mods/titan-xcix/news/titan-xcix-part-one-released

  • grinder74 pisze:

    @ihtius
    dzieki za informacje o tych dwoch modach

  • Pred96 pisze:

    SMOD: Crysis chyba już upadł

  • grinder74 pisze:

    @Pred96
    niestety masz racje, koryguje

  • 4FunTV pisze:

    ja tam baarrrrdzo czekam na Dangerous World 2.
    Wypadałoby tu też dodać 1187: Episode Two MIMO iż nie było o nim jakiejś POWAŻNEJ wzmianki.

  • grinder74 pisze:

    @4FunTV
    trzymam reke na pulsie i jak sie juz wyjdzie to na pewno o nim napisze :)

  • Andrzej pisze:

    Mamy następcę Maluch Racer’a prosto ze stajni Short Stories: Water – symulator syrenki

    link:
    http://hlssmod.net/index.php?page=1&mod=2

  • 4funTV pisze:

    warto tutaj dodać naprawdę znakomicie zapowiadającego się Cry of Fear pod Hl1.
    Patrzę patrzę….i nie odpatrzam.

    http://www.moddb.com/mods/cry-of-fear

  • grinder74 pisze:

    @4funTV
    nie dopatrzasz bo lista dotyczy produkcji pod HL2, a co do samej modyfikacji to tez na nia bardzo czekam od dawna :)

  • 4FunTV pisze:

    a tu nigdzie nie pisze żę tylko pod Half-life 2 :)

  • grinder74 pisze:

    no nie pisze, to prawda, ale jakos tak zalozylem :)

  • ihtius pisze:

    Do wczoraj była do ściągnięcia na modb wersja moda Cube v1. Dzisiaj niestety nie można jej już ściągnąć bo znikła z działu download, trochę dziwne.
    Mod początkowo bardzo mnie urzekł bo złamał stereotyp, że ruskie mody są do dupy. Jest to totalna konwersacja, gdzie za pomocą zmodyfikowanego gravity guna przyjdzie nam pokonywać dosyć trudne zagadki logiczno-zręcznościowe z większym naciskiem na te drugie.
    Niestety poziom trudności miejscami jest oszołamiający bo nie mogę doskoczyć do jednego miejsca na planszy bo brakuje mi dosłownie kilku milimetrów. próbowałem chyba z ponad 200 razy i dałem sobie na dzisiaj spokój, spróbuje kiedy indziej. Mod wymaga posiadania kilku rzeczy a mianowicie:
    – ponad przeciętnych zdolności zręcznościowych, najlepiej widziane są zdolniści super, hiper itd, nie żartuje na serio to pisze.
    -po drugie pierwszego wymogu nie da się spełnić nie posiadając drogiej i dobrej klawiatury z jak najmniejszymi opóźnieniami !!
    Oto screen gdzie nie mogę przeskoczyć:
    http://img705.imageshack.us/img705/6824/hl22012031223242456.jpg
    Jest to dlatego trudne bo lewar który nas wyrzuca na podłodze działa inaczej niż miało to do tej pory miejsce i trzeba wyczuć moment kiedy trzeba stojąc na nim podskoczyć. Jest to naprawdę trudne i wymaga synchronizacji naciśnięcia klawiszy co do ułamka sekundy i dlatego wymagane są ponad przeciętne zdolności zręcznościowe i dobra klawiatura. Ważny jest także dźwięk kiedy podnosi się ten lewar. Nie można zrobić tego za wcześnie ani za późno bo po prostu się nie doleci.
    Zauważyłem, ze jak ruski mod czy plansza jest dobra to zazwyczaj jest masakrycznie trudna i tak jest w tym przypadku. Na razie mam wrażenie że przeszedłem gdzieś z 1/3 a może więcej. Az strach pomyśleć co będzie pod koniec. Ale ja chyba tam nie dotrę, bo raczej jest graczem o przeciętnych zdolnościach a ten mod wymaga bycia perfekcyjnym w każdym calu i momencie. Po dwóch godzinach grania człowiek jest dosyć zmęczony tym modem.
    Mimo tego jednak zachęcam was do zagrania w niego bo jest bardzo oryginalny i ponad przeciętny, jak na razie. Po rozpakowaniu wazy 1200 MB, trochę dużo, to fakt, ale wiele rzeczy jest nowych.
    Link do strony modb:
    http://www.moddb.com/mods/cube-mod
    Na koniec zaryzykuje stwierdzenie, ze jest to jeden z lepszych modów do HL2, ale niestety jest bardzo wymagający, no cóż tak czasem bywa w tym świecie modów do HL2.

  • ihtius pisze:

    No i właśnie przed chwilą udało mi się ukończyć moda. Powiem szczerze, ze nie obyło się bez bólów, ale uważam, ze było warto. Moim zdaniem Cube obok Research and Development jest najlepszym modem logiczno – zręcznościowym do HL2 i basta. Warto w niego zagrać. Po wgraniu moda dostępne jest także demo Hatch 18, które też prezentuje niezgorszy poziom, tyle tylko, ze jest krótkie, ale jest początkiem czegoś niezłego, oby tak dalej panowie. Cube to ich pierwszy mod, brawo !

  • Oh my goodness! Incredible article dude! Thank you, However I
    am going through difficulties witrh your RSS. I don’t understand
    the reason why I can’t subscribe to it. Is there anyone else getting similar RSS problems?
    Anybody who knows the answer will yoou kindly respond?
    Thanx!!



Zostaw komentarz

(wymagane)

(wymagane)