Garść informacji…
10.0

W kąciku artykułów publikowanych w serwisie Borealis dziś polecam 3 hasła: Francis, Topór oraz Kij do krykieta. Tradycyjnie zapraszam do lektury i wspierania całego projektu. W ramach serwisu działa również forum, znajdziecie je oczywiście pod adresem: http://forum.borealis.net.pl.

Na blogu zwieracza:
Wyniki ankiety “Ulubiona mapa/mod by zwieracz”
Gry i mody HL w prasie (skany)
Ciekawostki dotyczące HL1
Concept Arty pracowników Valve

Różności:

Nowości w dziale Wyślij swoją recenzję!:

Nowe pozycje w dziale Odrzucone:

  • bstd_street – mapka testowa, niedokończona – kilka ceglanych korytarzy i przyczajonych przeciwników, nic wartego uwagi
  • CrowHall – kilka ceglanych “pudełek” pełnych zombie i SC z wejściem pilnowanym przez 2 kruki siedzące na kartonach – stad na pewno wziął się tytuł ;)
  • Garage (EP2) – mapka niedokończona, kanały i sąsiadujący z nimi obszerny garaż może być areną do wyeliminowania kilku żołnierzy kombinatu, szkoda czasu
  • gm_largeroom – ogromna, ładnie oświetlona hala z dwoma basenami na której możemy walczyć z respawnującymi się antlionami – wyłącznie dla zainteresowanych
  • Gordon’s Side Story – mapka prezentująca lokacje z powstającej produkcji, nie mam pojęcia po co autor opublikował coś tak wczesnego, szkoda czasu
  • Lord Kameron’s Showcase – dwuelementowy mappack prezentujący niewielkie pomieszczenia
  • Lost – mapka biorąca udział w konkursie “Short but Sweet”, należąca do kategorii abstrakcyjnych – zmieniający się układ pomieszczeń i kilka drzwi do otwarcia, jakiś potencjał jest, ale zdecydowanie za mały
  • Puzzel-Maps – mappack będący zbiorem lokacji z łamigłówkami, taki przynajmniej był chyba zamysł autora, w rzeczywistości dostajemy kilka zadań o bardzo wysokim stopniu trudności – zdecydowanie zręcznościowych, aspektu logicznego jest tam jak na lekarstwo, czasem pojawia się jakiś interesujący “patent”, ale całościowo wychodzi frustrująca i niestrawna mieszanka w mocno niechlujnej oprawie
  • Shotgun Master (Enclosed Shotgun Battle) – walka z respawnującymi się przeciwnikami w przyzwoicie zaprojektowanym podziemnym garażu
  • The Forgotten Delta Lab – tytułowe zapomniane laboratorium jako arena walki z falami nacierających zombie, sensu brak
  • The Port (EP2) – spora lokacja portowa, ze wszystkimi charakterystycznymi atrybutami, niestety jest pusto, sporo błędów i poza samym chodzeniem nie ma tu nic ciekawego do roboty…
  • Zombie Survival 1.0 – ciemno, brzydko i bez sensu, reszta zgodnie z tytułem wraz ze wszystkimi nudnymi konsekwencjami
VN:R_U [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
Garść informacji..., 10.0 out of 10 based on 1 rating

Powyższy system oceny odnosi się do MODYFIKACJI, a nie jak to bywa zazwyczaj do treści posta. Korzystaj z niego kiedy już ukończysz dodatek i sam będziesz mógł wystawić odpowiednią notę. Nie oceniaj na podstawie samej recenzji lub screenshotów!

Aby używać tej funkcji musisz być zalogowany.

Kategoria: Garść informacji

Jeśli spodobał Ci się ten wpis zapraszam do pozostawienia komentarza lub subskrybcji kanału o najnowszych wpisach w swoim czytniku RSS.

Komentarze

8 odpowiedzi do “Garść informacji…”
  • 4funTV says:

    Nie no wy to mnie seryjnie chcecie zabić tym SCP.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • Arto says:

    Panowie – nadchodzi pierwszy release Black Mesa.
    Zaklepuje recenzję.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • grinder74 says:

    @Arto
    nie ma sprawy, zaklepane

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • 4funtv says:

    oh you sonofabitch.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • Kondiash says:

    4fun zarezerwuj sobie Black Mesę z poziomem w Xen ;p

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • 4funtv says:

    Jeśli Xen będzie aż tak się rozróżniał od reszty to spróbuję.
    A tak by the way muszę przerwać przechodzenie Lost In the Snow. Natrafiłem na bardzo brzydkiego crasha w miasteczku i czekam aż to naprawią. No i muszę już zrecenzować to długo odkładane Burgundy of the Rocks.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • ihtius says:

    Ja kombinowałem w miasteczku w Lost in the Snow z ustawieniami graficznym i tak się tam spieszyłem, że wreszcie udało mi się ten moment przejść, ale kiedy próbowałem kolejny raz już niestety były crashe za każdym razem. Najlepiej w miasteczku grac w oknie wtedy nie trzeba będzie restartować komputera po takim beznadziejnym crashu. Kilka momentów w modzie mnie zdenerwowało bo były nie do przejścia i ten crash skutecznie obniżyły moją ocenę moda. Powinni jak najprędzej wydać patcha, który naprawi babole w tym modzie, jednak jak nawet wyjdzie mnie się już trzeci raz nie będzie chciało grac w to, wole zagrać w Black Mese source jak oczywiście wyjdzie :)

    Od niedawna jest patch do Cry of Fear 1.55.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  • 4funTV says:

    Albo się dowiem co z tym kluczem w miasteczku mam zrobić albo naprawią crasha. Wtedy dokończę moda.

    VN:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)


Zostaw komentarz

(wymagane)

(wymagane)